Автоматизація готелів і управління готельними апартаментами

Bookmark and Share

Автоматизація готелів і управління готельними апартаментами

Компанія «ІнтелСіті» пропонує технологію автоматизації для готелів і готельних комплексів будь-якого рівня, що дає можливість їхнім власникам швидше досягти окупності інвестицій, використовуючи вдосконалену систему управління витратами, ресурсами та сервісною службою, що врешті забезпечує підвищений комфорт, надає більше зручностей для користувачів та підвищує конкурентоспроможність

Технології автоматизації, що використовує компанія «ІнтелСіті», застосовано під час будівництва готелю Burj Al Arab в Дубаї

Автоматизація готелю – це спосіб зберегти гроші та ресурси за рахунок автоматичного виконання більшості рутинних процесів, який забезпечує швидше повернення витрат на встановлення централізованого управління. Стандартизована система також здатна забезпечити максимальне скорочення витрат при будівництві завдяки усуненню практично всіх пристроїв низьковольтної напруги.

Енергоефективність і скорочення витрат
Вартість послуг за освітлення в готелях у звичайному режимі може складати до 35%, за опалення та кондиціювання – до 50-70% від вартості всіх платежів за енергоресурси. Дані витрати суттєво зменшуються , якщо встановлено систему управління та автоматизації готельних комплексів.

Сумісність систем автоматизації з основними системами готелю
Автоматизовані системи легко встановлюються. Можна зупинити свій вибір як на дротових, так і на бездротових рішеннях у вигляді нових або вдосконалених моделей з багатьма додатковими функціями. Завдяки простим і доступним рішенням такі системи добре служать господарям готелів та їх мешканцям. Системи управління
готельними номерами непомітно для користувача взаємодіють з існуючими системами готелю, забезпечуючи обмін інформацією між електронними пристроями практично будь-яких виробників, зокрема управління гардинами, міні-баром, системами безпеки та доступу.

Управління готельними апартаментами
За заданим інтелектуальним профайлом система здатна автоматично для кожного гостя вже при реєстрації його в готелі підібрати номер або підготувати режими, яким той надає переваги. Використовуючи інтелектуальні інновації, мешканці готелю можуть управляти освітленням, гардинами, температурним режимом у приміщенні,
телебаченням тощо. За допомогою одного пульта управління можна призначити час дзвінка будильника, викликати службовця готелю, замовити прасування речей, прибирання в номері та забронювати SPA. Все це дає можливість створювати максимально комфортні умови проживання для мешканців готелю.
Пульт управління налаштовується індивідуально як для управління готельним номером, так і для управління експлуатацією будівлі. Він взаємодіє з усіма інженерними пристроями, програмними комплексами та сервісами готелю. Центральний програмний комплекс управляє всіма системами, зберігаючи бажані установки клієнтів і систем різного значення.

«Розумне» освітлення
Система управляє групами освітлення, установлює яскравість освітлення.
Створює кольорові гамми для затишної атмосфери. Управляє освітленістю в приміщені в залежності від часу дня.

Вдосконалення контролю температурного режиму
Функцію обігріву або кондиціювання повітря можна легко знизити або відключити у відсутності гостя в номері. Відключення систем обігріву і кондиціювання у вільних номерах дозволяє щорічно заощаджувати десятки тисяч доларів.

Музика
Є можливість слухати музику, що зберігається в пам’яті власних плеєрів iPod, вибрати композиції зі списку, пропонованого системою. Передбачено прослуховування музики в одній кімнаті або в усіх кімнатах одночасно.

Управління гардинами
Гості можуть відкривати або закривати гардини, штори та жалюзі, знаходячись при цьому в ліжку, використовуючи телевізор, приладову панель або сенсорний інтерфейс.

Будильник
Ця функція дозволяє гостям прокидатися під свою улюблену музику або телепередачу. Режим будильника може також передбачати зміни освітлення,
температури або положення гардин.

Обслуговування номера
Дана функція дозволяє гостям встановлювати такі режими як «Відсутність» чи «Обслуговування номера» за допомогою будь-якого сенсорного екрану або телевізора в номері. Натиснувши на відповідну кнопку, можна замовити прибирання апартаментів, зміну білизни та рушників, інші послуги.

ТОВ «ІнтелСіті»
м. Київ, вул. Дегтярівська, 25-А, оф. 4
044 / 456 05 18
info@ic.ua
www.ic.ua

Комплексне устаткування готелів http://hotels.ic.ua/

Публікація “Будівельний журнал” №8 / 2010

Bookmark and Share
Запись опубликована в рубрике Новости Интелсити, Новости Умный домов, Умный дом в СМИ с метками , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Комментарии запрещены.